dinsdag 3 mei 2005

Hij is binnen!

Alhamdulillah, mijn online bestelde exemplaar van de Heilige Koran in het Arabisch is zojuist afgeleverd. Het is iets kleiner dan de Arabische koran die ik voor een paar dagen geleden heb geleend van een vriendin van Ndoya, maar de cover is werkelijk mash’Allah heel mooi glanzend en de aya’s nog net iets helderder geprint, waarbij elke keer dat Allah soebhana wa ta’ala wordt genoemd, zijn naam of benaming in het rood is weergegeven (Allah, Rabb, etcetera). Ik ga er weer voor zitten, maar waar ga ik beginnen? Weet je wat, daar waar de drukkerij dat rode lint heeft gelaten. Het lint zit tussen bladzijde 303 en 304, soera An-Noer, ‘Het Licht’, aya’s 28 tot en met 36 (>>>). Nou, beste lezer, het kan nu wel even duren voor ik weer wat van me laat horen, incha Allah :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.