dinsdag 18 april 2006

Jihaadoennafs – Nieuws van het front (V)

Het is nu een aantal weken nadat ik de ritalin vaarwel heb gezegd (zie mijn Jihaadoennafs log van 23 februari 2006). Sindsdien was mijn imaan het enige wapen in mijn ‘jihaadoennafs’, de strijd tegen mijn ADHD zeg maar. Niks mis mee, natuurlijk.

Echter: Yàlla Yàlla bay sa tool! Het gedenken van Allah mag je er niet van weerhouden ook zelf de handen uit de mouwen te steken, zo zeggen ze in Senegal.

Daarom ben ik blij dat ik vanaf vandaag ben begonnen met het gebruik van EYE Q visolie, om ook op lichamelijk vlak iets aan dat koppie te kunnen doen. Ik smeek Allah soebhana wa ta’ala dat dit middel mij zal geven wat ik zo vurig wens: rust in mijn kop en een in alle opzichten normaal functionerend lichaam. Amien.

Update mei 2006 : Inmiddels ben ik gestopt met EYE Q, simpel en alleen omdat ik het mij toch niet financiëel kan veroorloven. Jammer dat dit soort producten niet worden vergoed en die rotzooi als ritalin wel. Schande…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.