vrijdag 30 juni 2006

Structuur (II)

Na het opnieuw indelen van honderden archieflogs (zie mijn log Web-log.nl v 2.0 : een tussenbalans van maandag 12 juni jl.) heb ik gisteren ook de laatste hand gelegd aan een check van alle links in mijn linkenoverzicht (te vinden onder het overzicht van mijn laatste tien logs in de linkerkolom van deze webpagina) waarna er mash’Allah zo’n zeshonderd links zijn overgebleven (de zgn. ‘dode’ links zijn verwijderd). Sinds de verhuizing naar v 2.0 van Web-log.nl is er geen maximum meer voor wat betreft posities in de link-omschrijving: daar heb ik dan ook gelijk gebruik van gemaakt door van sommige links een (wel heel erg) ruime omschrijving in het overzicht te plaatsen, wat incha Allah meer uitnodigt tot doorklikken dan voorheen. Was het structuur aanbrengen in mijn dagelijks door ADHD bepaald leven nu maar ook zo simpel :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.