vrijdag 22 september 2006

Alles komt van Allah, hè papa?

Vanmiddag. Kiné is net van school. Direct na de lunch neem ik haar mee naar juf Majorie. Soebhanallah! Het is de laatste zomerdag van het jaar, de zon doet extra haar best en op een rustig tempo fiets ik richting de logopediepraktijk, Kiné achterop.

Begint ze ineens hardop te filosoferen over Allah en Zijn goede werken, zoals daar zijn: glijbanen, gras en natuurlijk de zandbak. Voorzichtig onderbreek ik haar, pak snel mijn GSM, schakel de voice-memo in en al fietsend hou ik de GSM achter mijn rug en vraag haar "Waar had je het ook al weer over?" Wat volgt is een korte vrijdagmiddagpreek van Kiné van ongeveer twee minuten, dat wordt afgesloten met een hartelijk "Doei!"

klik op deze link om Kiné's ‘preek’ te beluisteren

UPDATE D.D. 16 JANUARI 2013:
De betreffende opname is helaas niet meer beschikbaar


UPDATE D.D. 30 DECEMBER 2013:
De opname is weer beschikbaar! Zie deze weblogbijdrage (incl. transcriptie):

iimdl.blogspot.nl/2013/12/wat-een-vondst-3.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.