donderdag 15 februari 2007

Stukje!


"Stukje!" Dat is mijn uitroep wanneer ik weer een idee heb voor een bijdrage op mijn weblog. En die uitroep klinkt de laatste tijd regelmatiger… Sinds een week of vier zit ik qua ADHD medicatie op 60 mg ritalin per dag (3 maal daags 2 tabletten). Maandenlang zat ik op 45 mg (3 maal daags 1,5) maar dat voldeed niet meer. Nu met die nieuwe dosering stroomt de laatste tijd de inspiratie gestaag mijn hoofd in, geen pieken en dalen meer.

Wanneer ik dan bij uitzondering toch nog zo’n piek heb, zoals afgelopen weekend, heb ik wel een ‘rustdag’ nodig, maar uitgeblust ben ik dan zeker niet. Ik heb dan zelfs energie over. Hoe zeg je dat tegenwoordig? Volgens mij zit ik nu in een flow. Dat woord past in ieder geval bij die gestage stroom van inspiratie. Mash’Allah!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.