woensdag 4 april 2007

Yaay Booy dem na – VCD’s, met laatste beelden van mijn schoonmoeder, ontvangen – alhamdulillah!


 Woensdagmiddag, een vrije soebhaan’Allah zonovergoten middag voor de kids. Ik neem ze mee voor een ritje naar het dichstbijzijnde TNT servicepunt (de balie van een supermarkt) om een pakketje af te halen. We zijn heel benieuwd! Blijkt dat er twee VCD’s in zitten met een registratie van het doopfeest van Ndeye Arame, het eerste kindje van Ndoya’s jongste broer. Yaay Booy, mijn schoonmoeder, is tijdens dit feest uitgebreid gefilmd. ‘s Avonds, nog tijdens het feest, is ze ziek geworden en een aantal dagen later is ze gestorven [voor meer verhalen rondom haar overlijden zie de categorie In Memoriam van mijn weblog, lees met name de log Yaay Booy dem na - Tour de Tëngeej van 2 maart jl.].

We gaan incha Allah een goed moment kiezen om vandaag deze VCD’s te bekijken. Yxc3xa0lla, jëre jëf! Ik dank Allah soebhana wa ta’ala dat wij deze VCD’s nog voor die belangrijke Veertigste Dag van het overlijden van Yaay Booy (Goede Vrijdag a.s.) hebben mogen ontvangen. Alhamdulillahi Rabbil ‘Aalamien…


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.