dinsdag 26 juni 2007

77PXL?

"Vanaf begin volgende week staat er een smalle balk boven je weblog met daarin veel aandacht voor alle weblogs en ruimte voor advertenties. Aan het uiterlijk van je weblog verandert niets, behalve dat je weblog iets lager (77 pixels) begint." Aldus de mededeling van Web-log.nl vandaag op Over.web-log.nl (klik hier voor het volledige bericht).

De goedkoopste manier om mijn weblog advertentievrij te houden is een sms-abonnement van €1,50 per maand. Daartoe dient de door Web-log.nl per SMS verstuurde bevestigingscode te worden ingevoerd bij ‘blogtoy 77PXL’ op Blogtoys.web-log.nl. Op deze weblog is daar echter geen spoor van te bekennen. Sta ik daar met mijn vers toegestuurde bevestigingscode…

Ik heb twee berichten naar de helpdesk van Web-log.nl verstuurd. In afwachting van een antwoord kan het zijn dat je vanaf begin volgende week advertenties en doorverwijzingen tegenkomt op mijn weblog. Incha Allah zal dat dan tijdelijk zijn.

UPDATE D.D. 27 JUNI 2007:
De helpdesk van Web-log.nl laat mij weten dat pas vanaf de dag dat de 77PXL balk geplaatst is, de bevestigingscode kan worden ingevuld. Nou Abdul, even geduld oefenen dan maar…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.