maandag 2 november 2009

OFF TOPIC | Flashback : eerste baan (bij het Landelijk Milieu Overleg te Utrecht, juni 1984 – september 1985)

www.iisg.nl/archives/en/files/l/10820280full.php

www.iisg.nl/archives/en/files/l/10820280full.php

Op het ogenblik heb ik vakantie. Dagen die ik nog over had, heb ik opgenomen tot het einde van mijn contract (13 november 2009). De manier waarop mijn werkgever mij in kennis heeft gesteld van het niet-verlengen van mijn contract verdient niet de schoonheidsprijs, maar ala, Wie weet wat Allah nog meer voor mij in petto heeft.

De laatste tijd kijk ik regelmatig terug in de tijd. Deze keer toon ik je bovenaan deze bijdrage twee schermweergaven van www.iisg.nl met daarin een souvenir van mijn allereerste baan, bij het Landelijk Milieu Overleg te Utrecht (1984-1985), in het kader van de vervangende dienstplicht. Dit was ruim twintig jaar vóór mijn bekering tot islam, mijn roepnaam was toen nog Wilco.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.