dinsdag 25 januari 2011

Even geduld A.U.B. (blog-pauze)

PAUZE Je hebt het gemerkt: de laatste tijd heb ik maar weinig berichten op mijn weblog geplaatst. Mijn aandacht gaat nu uit naar andere zaken. De tijd die ik in het bloggen heb gestoken, heeft van mij tèveel energie gevergd – tijd voor een blog-pauze!

DE TIJD NEMEN Mijn computer heeft ook een duit in het zakje gedaan: door enkele 'spookbestanden' is mijn C-schijf verstopt en kan ik nauwelijks nog internetten. Ik zal niet verbaasd zijn wanneer mijn computer binnenkort het bijltje er bij neerlegt. Oftewel, het heeft zo moeten zijn. Alhamdulillah! Had ik niet zèlf de conclusie getrokken dat ik de tijd moet nemen voor andere zaken, dan had mijn computer dat wel voor mij gedaan (incha Allah). Ik kan mij voorstellen dat ik in de (nabije) toekomst verder ga met bloggen, maar dan minder frequent (bijvoorbeeld één bijdrage per week – ik noem maar wat). We zien wel. Allah zal het weten :-)

BY-THE-WAY Web-log.nl gaat wéér migreren. Het zal Weblog.nl worden, maar alle berichten zullen ook via de oude Web-log.nl links bereikbaar blijven (wordt gezegd). Meer info over de migratie van Web(-)log.nl vind je op het Web-log.nl forum:

helpdesk.web-log.nl/forums/306847-migratie-faq

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.