zaterdag 18 mei 2013

Weblogarchief 2003-2008 nu compleet

Mash'Allah. Nu ook het jaar 2008 van mijn archief compleet is, begint mijn weblog echt body te krijgen. Rest nog 'alleen' de bijdragen uit diverse weblogcategorieën van de periode 2009-2012. [hier meer over de wijze van exporteren/importeren van mijn archief]

Hieronder zie je een screenshot d.d. 8 december 2003, mijn weblog is op dat moment nog geen week oud. Ik weet dan nog niet precies wat ik er mee wil en begin met het publiceren van het TV-interview uit 1996 (nooit uitgezonden) waarin imam Abdulwahid van Bommel mij vraagt over het hoe en waarom van mijn bekering.

klik op de afbeelding hieronder voor een webpagina met veertien screenshots van mijn weblog over de jaren heen

abdulwadud.web-log.nl (8 december 2003)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.