zondag 12 januari 2014

Moslim èn linkse rakker

's Nachts wakker geworden en moeilijk de slaap weer kunnen vatten. De één gaat dan weer schaapjes tellen, de ander checkt z'n Twitter timeline en komt al klikkend op The Political Compass terecht, een website waar je kunt checken waar je politiek gezien staat.

Ik kies voor het laatste en ga aan het werk op www.politicalcompass.org.
Ik geef eerlijke antwoorden, zonder stil te staan bij political en religious correctness. Uitkomst: ik ben een enigszins vrijgevochten linkse rakker. Mensen die mij alleen kennen als moslim zal het verbazen, maar gezien mijn actieverleden (Vredes Aktie Kamp e.d.) is de uitkomst niet zo bijzonder. Toch leuk om mijn plaats in het politieke spectrum in onderstaand schema te zien:

www.politicalcompass.org

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.