woensdag 29 oktober 2014

[OFF-TOPIC] Muziek

Bij uitzondering nu een bijdrage die volledig voorbij gaat aan het onderwerp van mijn weblog "Islam in mijn dagelijks leven". Dinsdag 2 december a.s. incha Allah bestaat mijn weblog elf jaar; het heeft onderhand het karakter gekregen van een dagboek: persoonlijke verhalen, knipsels, besprekingen, overdenkingen, herinneringen. Daar horen ook, met mate, stukjes bij over hobby's en fascinaties. Zoals muziek! Bij deze:

Sinds het bekend worden dat Flairck in het seizoen 2014-2015 de theatertour "The Lady's Back" gaat doen, ben ik weer helemaal into Flairck. Mijn herinneringen aan Flairck kon ik kwijt in de reactieruimte van een statusupdate van de officiële Flairck Facebook pagina. Het betrof hier een wedstrijd¹, ik stuurde mijn verhaal² in en mash'Allah ik won³! Vanmiddag heb ik de prijs ontvangen: een gesigneerd exemplaar van Flaircks nieuwste CD "The Lady's Back" (zie afbeelding hieronder). Nu nog geduld oefenen tot Flairck in Zutphen komt (woensdag 3 december a.s.).

¹ screenshot - ² screenshot - ³ screenshot
² UPDATE: verhaal staat nu ook op Fansvanflairck.nl/uw_verhaal/08.html




Vanochtend heb ik trouwens opnieuw een CD (en DVD) gewonnen. Deze keer door mee te doen met een prijsvraag op Radio 6. Live op de radio heb ik het juiste antwoord gegegeven: over ruim een week ontvang ik de nieuwste CD van Aretha Franklin + een DVD van haar optreden in het Concertgebouw te Amsterdam (1968). klik hier voor de uitzending (scrol naar 2u22m50s) of beluister hier het fragment



UPDATE D.D. 26 NOVEMBER 2014:
Vandaag verscheen in de Zutphense Koerier een artikel over mij als superfan van Flairck. Klik op deze link om het artikel te kunnen lezen. [PDF]

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.