dinsdag 24 maart 2015

Jarig

lees eerst mijn weblogbijdragen
Faith & Fatih van 29 april 2007

Dromen van de Fatihah. Mash'Allah! van 11 juli 2008

Dinsdag 31 maart a.s. incha Allah ben ik volgens de christelijke jaartelling precies negentien jaar moslim. In al die jaren is het niet vaak voorgekomen dat ik diepe spirituele ervaringen mocht beleven. Meestal is het geloof een kwestie van hard werken. Maar zo af en toe krijg ik van mijn Onderhouder een cadeau in de vorm van een droom. Zulke cadeaus koester ik en in tijden van crisis hou ik mij daar aan vast. Ik ben nog steeds benieuwd wíe ik nu in mijn droom, zoals beschreven in mijn weblogbijdrage Faith & Fatih, heb gezien. En die droom over de Fatihah zoals gedroomd door mijn zoon Ahmed? Een openbáring!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.