woensdag 1 juli 2015

ADHD? M.i. niet meer

Jarenlang heb ik op mijn weblog gesproken over ADHD; in 2005 werd bij mij de diagnose gesteld. Twee jaar geleden ben ik op eigen houtje, zonder overleg met mijn behandelend arts, gestopt met de ritalin (zie mijn weblogbijdrage Methylfeniwatte? d.d. 1 augustus 2013). Ik heb altijd geleerd dat je ADHD je leven houdt en dat dus levenslange medicatie nodig is. Sinds ik de ritalin liet, heb ik nooit last gehad van een 'rebound' en ben ik een stuk rustiger geworden. Mijn conclusie: ik heb nooit ADHD gehàd, anders was ik in een diepe put gevallen twee jaar geleden. Jammer dat bij mij op 15 oktober 2013 de diagnose suikerziekte (diabetes, type 2) werd vastgesteld. Had ik me nèt zó verheugd om weer mee te kunnen doen met vasten tijdens de ramadan... Mash'Allah, Allah heeft het zo gewild.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.