woensdag 15 juni 2016

Geblokkeerd op Twitter door @MoslimsID "Moslims In Dialoog" : wat een eer

klik op afb voor groter formaat
Kom ik er vandaag (pas) achter dat ik op Twitter ben geblokkeerd door het account @MoslimsID "Moslims In Dialoog". In het verleden heb ik @MoslimsID taal zien bezigen waardoor ik dat 'Dialoog' met een korrel zout ben gaan nemen. Jammer dat ik niet meer kan checken waarom de dames en heren van deze club niet (meer) met mij wensen te communiceren. Maar toch: wat een eer, die blokkade. Ik zal iets teweeg hebben gebracht. Maar wàt?

UPDATE D.D. 17 JUNI 2016:  Hier een Facebook-post waaruit m.i. blijkt dat "Moslims In Dialoog" meer een Sharia4Holland 2.0 is. Niks 'Dialoog' dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.